۷۰۰ واحد صنفی در مشهد کالا‌های مورد نیاز زائران را عرضه می‌کنند

فرماندار مشهد گفت: مطابق تفاهم صورت گرفته با ۷۰۰ واحد صنفی، مقرر شد این فروشگاه‌ها در محدوده حرم مطهری رضوی تا ۲۰ قلم کالای ضروری و موردنیاز زائران را در دهه پایانی صفر با قیمت مصوب ارائه دهند.

محسن داوری فرماندار مشهد گفت: به موازات فعالیت این واحد‌های صنفی، ۳۰ نانوایی ثابت در بافت پیرامونی حرم مطهر نیز جانمایی و برپا شده است و ۳۰ نانوایی سیار به این شمار افزوده خواهند شد تا نیاز زائران به نان تامین شود.

او افزود: همه این مراکز اعم از فروشگاه‌ها و نانوایی‌ها در نرم‌افزار نشان درج شده‌اند و زائران به‌سادگی می‌توانند از نزدیک‌ترین فروشگاه و نانوایی به مرکز اقامتی خود اطلاع پیدا کنند.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: بنای ما امسال بر این است که هیچ زائری در مشهدالرضا بدون اقامت باقی نماند، به همین دلیل حدود چهار هزار و ۵۰۰ نقطه شناسایی و تجهیز شده تا زائران را اقامت دهند.

داوری بیان کرد: مراکز یاد شده ظرفیت اسکان در مشهد را به حدود ۷۰۰ هزار نفر شب ارتقا داده‌اند و مراکز خدمت‌رسانی هلال‌احمر این ظرفیت را دارند که به این ظرفیت بیفزایند، اما در هر شرایط باید این نکته را در نظر گرفت که وظیفه همه ما این است که کار ما بی‌منت باشد و تا حد امکان از بروز مشکل و چالش پیشگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.