مدیرکل پست استان ایلام خبر داد

توزیع روزانه بیش از ۷۰۰ فقره گذرنامه در ایلام

مدیرکل پست استان ایلام از توزیع روزانه بیش از ۷۰۰ فقره گذرنامه زیارتی و دائمی برای متقاضیان سفر معنوی اربعین حسینی در این استان خبر داد.

صادق غلامی مدیرکل پست استان ایلام با اشاره به راه اندازی سرویس پست یافته در پایانه مرز بین‌المللی مهران اظهار کرد: پست استان ایلام در ایام اربعین حسینی با تمام توان و استفاده از ظرفیت نیروی انسانی خود توانست روزانه بیش از ۷۰۰ فقره گذرنامه زیارتی و دائمی را نیز برای تشرف به موقع زوار عتبات عالیات و سفر اربعین توزیع کند.

وی با اشاره به اجرای طرح تحویل اضطراری گذرنامه‌های زائران اربعین به منظور خدمات‌رسانی بهتر و تسریع در ارائه خدمت به هموطنان، افزود: تمامی اداره‌های پست شهرستان‌ها و نواحی پستی ایلام با افزایش شیفت‌های کاری آماده پاسخگویی به زائران اربعین و در روز‌های تعطیل نیز آماده توزیع و تحویل گذرنامه‌ها بودند.

مدیرکل پست استان ایلام مطرح کرد:در این ایام تعداد باجه‌های پاسخگویی در نواحی پستی استان با تعیین شیفت‌های عصرگاهی برای پیگیری درخواست گذرنامه متقاضیان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه گم شدن اشیا و لوازم زائران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های آن‌ها در طول سفر است، اظهار کرد: با ارتقای سامانه "پست یافته" و افزایش قابلیت‌های این خدمت پستی در موکب انصارالحسین (ع) مستقر در مرز مهران زائران توانستند اسناد و لوازم مفقودی خود را در صورت پیدا شدن، رهگیری و دریافت کنند.

وی از ثبت بیش از ۵۰۰ فقره اسناد و مدارک گمشده در سامانه الکترونیکی پست یافته در ایام اربعین خبر داد و گفت: در این ایام سامانه پاسخگویی ۱۹۳ و تمامی خطوط ارتباطی پست استان به منظور خدمات‌رسانی بهتر و تسریع در ارائه خدمت به هم‌استانی‌های گرامی، آماده پاسخگویی به سوالات مردم بود.

برچسب ها: گذرنامه ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.