ویژه برنامه‌های صدا و سیما در مناسبت پایان صفر در سمنان

ویژه برنامه‌های صداوسیمای استان سمنان به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اعلام شد.

 ️سیمای مرکز سمنان، ۳ قسمت ویژه برنامه "سوگ خورشید" را به تهیه کنندگی کورش جلالی از چهارشنبه تا جمعه همزمان با ایام رحلت پیامبر اعظم (س)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) از ساعت ۲۱ تا ۲۲ به روی آنتن خواهد برد.

آیین بزرگداشت "مجاهدان در غربت" هم در شب شهادت امام رضا (ع) با حضور اندیشمندان جهان اسلام بصورت زنده از ساعت ۱۵ تا ۱۹ پخش می‌شود.

در صبح روز شهادت امام رضا مراسم عزاداری مردم شهر سمنان از محل میدان امام رضا (ع) به صورت زنده پخش خواهد شد.

یک قسمت برنامه " رویداد " و انعکاس خدمات مواکب مسیر تردد زائران حرم رضوی در شهر سمنان و نماهنگی با نام " سردار کریم" با گویش سمنانی با موضوع شهادت امام حسن (ع) از تولیدات صدا و سیمای استان سمنان نیز در این ایام پخش میشود.

صدای مرکز سمنان هم به این مناسبت برنامه‌هایی را تهیه و تدارک دیده است:

در شب رحلت پیامبر اعظم ویژه برنامه‌ای با نام " مسیر عاشقی" به تهیه کنندگی مریم بابایی از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۲۰ پخش می‌شود.

در روز رحلت پیامبر اعظم و امام حسن مجتبی علیهم السلام ویژه برنامه‌ای یا عنوان" مهر و ماه" از ساعت ۹ تا ۱۱ به تهیه کنندگی فاطمه سلطان علیان و در روز شهادت امام رضا (ع) برنامه‌ای با نام "آسمان هشتم" از ساعت ۹ تا ۱۱ به تهیه کنندگی مریم بابایی بصورت زنده از صدای مرکز سمنان پخش می‌شود.

دو قسمت سخنرانی مذهبی، ۲ قسمت برنامه با نام " فرهنگ مردم"، یک قسمت برنامه ترکیبی با نام " در سوگ آفتاب"، یک قسمت برنامه با نام " صحن عاشقی"، ۳ قسمت برنامه با نام " قدم‌های دل"، ۳ قسمت نمایش رادیویی از دیگر برنامه‌های صدای مرکز سمنان در این ایام خواهد بود.

بارگزاری نماهنگ، کلیپ تصویری یک دقیقه‌ای اینستاگرامی، مستند گزارشی ایده محور، پادکست، پوستر، عکس نوشت از اقدامات معاونت فضای مجازی صدا و سیمای استان سمنان در این ایام خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.