کشف سه کیلوگرم شیشه در اسکو

 فرمانده انتظامی اسکو از کشف سه کیلوگرم شیشه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داداشی گفت:  سه کیلوگرم شیشه در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسکو با همکاری اداره عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی کشف شد.

وی اظهار کرد: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به توزیع مواد افیونی در اسکو می‌کنند بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و در بازرسی از یک دستگاه خودرو مواد مخدری از نوع شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی اسکو گفت: مواد مخدر کشف شده از این خودرو به همراه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ داداشی با بیان اینکه پدیده شوم و خانمان سوز اعتیاد بدون مشارکت مردم از میان برداشته نمی‌شود ادامه داد: همکاری شهروندان با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر گام موثری در برخورد با این بلای خانمان سوز است.

وی با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر در راستای تامین نظم و امنیت شهروندان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیتی در این راستا مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.