آغازمسابقات بین المللی شمشیربازی اسلحه سابر مردان در اصفهان

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: مسابقات بین المللی شمشیربازی اسلحه سابر مردان با حضور حضور ۳۲ شرکت‌کننده صبح امروز در اصفهان آغاز شد.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: مسابقات در اسلحه سابر مردان و با حضور ۳۲ شرکت‌کننده برگزار می‌شود که ۲۲ نفر از شرکت‌کنندگان از کشور ایران هستند.


محسن ستاری افزود: این مسابقات با حضور کشور‌های ازبکستان، گرجستان، عراق و ایران برگزار می‌شود، البته قرار بر این بود ترکیه و پاکستان هم در این مسابقات حضور داشته باشند، اما با وجود اینکه سال گذشته این دو کشور در مسابقات حضور داشتند امسال اعلام آمادگی نکردند.


او با اشاره به اینکه مجوز این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی صادر می‌شود گفت: مجوز این مسابقات فقط برای استان اصفهان صادر شده است و فقط باید در این شهر برگزار شود.


ستاری افزود: دعوت‌نامه این مسابقات برای همه کشور‌ها ارسال می‌شود، اما با توجه به اینکه تقویم رقابت‌ها نزدیک به مسابقات کسب سهمیه المپیک است، کشور‌ها سعی می‌کنند در این مسابقات که بین‌المللی است حضور نداشته باشند و در مسابقات جهانی شرکت کنند.


مسابقات بین‌المللی با گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد روزبه سرهنگ‌پور، از ساعت ۹ تا ۱۸ در ورزشگاه شهید نصر اصفهان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار