ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه پیام نور آغاز شد

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: زمان و نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ این دانشگاه اعلام شد.

محسن حیدری مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با عنوان این که ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به صورت غیر‌حضوری انجام می‌شود، گفت: پذیرفته‌شدگان لازم است با مراجعه به سامانه گلستان به آدرس  https://reg.pnu.ac.ir ازامروز ۱۸ تا ۲۲ شهریور نسبت به ثبت نام غیرحضوری خود اقدام کنند. 

وی افزود: پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت ذکر شده در زمان ثبت نام) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

حیدری درباره مدارک لازم برای ثبت نام غیرحضوری گفت: پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک مشخص کننده در سایت گلستان را با حجم

هر تصوير حداكثر ۲۵۰ كيلوبايت و ترجيحا فرمت آن jpg يا jpeg بارگذاری کنند.
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور همچنین گفت:  کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت هستند و در

صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحدآنها مقدور نخواهد بود. 
لازم به ذکر است، دانشجویان ازتاريخ ۱۹ شهریور تا  ۲۹ شهریور نيز با مراجعه حضوری به مركز محل پذيرش نسبت به ارائه اصل مدارك اقدام کنند.

برچسب ها: پیام نور ، دکتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار