در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اضافه شدن ۱۱ سامانه به بخش تعاون/ تعاون یک بخش کاملا مردمی است

مدیرکل دفتر تعاونی‌های تولیدی وزارت تعاون گفت: امسال در بخش تعاون ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از سرمایه‌گذاری های مردم به بهره‌برداری رسید.

مهدی احمدزاده مدیرکل دفتر تعاونی‌های تولیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه تعاونی‌ها بخش بسیار بزرگی از کشور و اقتصاد را تشکیل می‌دهند گفت: تعاون به میزانی اهمیت دارد که در تقویم کشور یک روز برای آن در نظر گرفته شده است این نام‌گذاری می‌تواند کمک کند تا هر سال به مسئولان و متولیان کشور یادآوری کند که بخش تنظیم‌کننده اقتصاد و عدالت‌محور کشور باید توسعه پیدا کند.

مدیرکل سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بخش تعاون یک بخش کاملاً غیردولتی و صددرصد مردمی است به صورتی که این بخش ویژگی‌های اقتصاد دولتی را ندارد، کاملاً اجتماع‌محور است و تأکید بر همکاری مشترک انسان دارد.

وی با اشاره به عدم توجه در لایحه برنامه هفتم کشور به جایگاه بخش تعاون گفت: در دیدار تعاون گران با رئیس مجلس شورای اسلامی این موضوع مطرح شد و احکام موردنیاز برای بخش تعاون به نتیجه رسید.

احمدزاده گفت: طرح‌هایی که امسال به بهره‌برداری رسید نتیجه سرمایه‌گذاری‌های مردم به ارزش ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بودند.

مدیرکل سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۱ سامانه و زیرسامانه مورد نیاز در بخش تعاون به سامانه‌های فعلی اضافه شده است و تمام تلاش این است که در آینده نزدیک تمام فعالیت‌های تعاون گران در بستر دیجیتال و امن انجام شود.

برچسب ها: تعاون ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار