از فرصت دیدار مردم سیستان و بلوچستان با مقام معظم رهبری باید به خوبی استفاده کرد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه با هم‌افزایی و همدلی خوب میان همه علما و مسئولان استانی و کشوری؛ توفیق دیدار رهبر معظم انقلاب برای مردم این استان میسر شد و بنابراین باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان  گفت:  امروز دشمنان تلاش می‌کنند کنترل اذهان جامعه به ویژه جوانان ما را به دست خود بگیرند، بنابراین باید مراقب باشیم تا رسانه‌های تاثیرگذار به ویژه مدیریت فضای مجازی ما به دست دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی نیفتد.

وی افزود: همایش بزرگ راهپیمایی اربعین یک حرکت خودجوش و عظیم مردمی و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت (عج) است، اما دشمنان تلاش می‌کنند به اشکال گوناگون این حرکت بزرگ را زیر سوال ببرند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امروز حرکت اربعین؛ نماد بیداری و بصیرت در دنیای اسلام است بنابراین دشمنان از این امر هراسان و نگران هستند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) از سلاله پاک رسول خدا (ص) است که راه بندگی و افتخار را به جهانیان نشان داد، تصریح کرد: باید با الگوگیری از واقعه عاشورا برای خدمت‌رسانی شایسته به مردم به دل مشکلات بزنیم و هیچ هراسی نداشته باشیم چرا که خداوند یاری‌گر همه ماست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار