۳۰ مداح و شاعر آیینی سیستان و بلوچستان به دیدار رهبری می‌روند

کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۳۰ مداح و شاعر آیینی این استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران اعزام می‌شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، زارعی کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۳۰ مداح و شاعر آیینی این استان در آستانه فرارسیدن میلاد همسر ولایت حضرت زهرا (س) برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران اعزام می‌شوند.

علی زارعی افزود:  بر اساس سهمیه تخصیصی از سوی مرکز، مداحان و شاعران آیینی استان‌های مختلف کشور در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند و بیانات ارزشمند و سخنان گهر بار ایشان را سرلوحه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی خود قرار خواهند داد.

وی افزود: حوزه مداحی به دلیل اینکه مخاطبان گسترده‌ای دارد مورد توجه جبهه معارض نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا از طریق تزریق خرافات و موهومات این بستر ارزشمند را به تهدید مبدل سازند.

وی تصریح کرد: مداحان اهل بیت (ع) باید مراقب فعالیت‌های خود باشند و به موضوع مداحی مسلط شوند تا مورد سوء استفاده دشمنان ایران اسلامی قرار نگیرند.

کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس بند ۱۶ اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی، اداره تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی برای ساماندهی تشکل‌های دینی، مداحان و شعرای آیینی اقدام به طراحی و تولید بانک اطلاعات تشکل‌های دینی کرده است.

وی افزود: این سامانه یک نرم افزار بسیار به روز و کارآمد است که با دسترسی آسان به تمام اطلاعات جمع آوری شده، اطلاعات تشکل‌های دینی و انجمن‌های اسلامی استان را به تفکیک دسته بندی می‌کند.

انتهای پیام/ع

۳۰ مداح و شاعر آیینی به دیدار رهبر معظم انقلاب  می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار