استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

هشتمین اجلاس «مجاهدان در غربت» در مشهد برگزار می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: هشتمین اجلاس «مجاهدان در غربت» فرصت بسیار خوبی برای نزدیک شدن جریان مقاومت و زدودن غریبی و غربت از این حماسه آفرین‌ها برای استان فراهم کرده است.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در نشست با مدیران ارشد استان، نمایندگان، ولی فقیه، تولیت استان قدس رضوی و فرماندهان نظامی خراسان رضوی، گفت: برگزاری هشتمین اجلاس «مجاهدان در غربت» فرصت بسیار خوبی برای نزدیک شدن جریان مقاومت و زدودن غریبی و غربت از این حماسه آفرین‌ها برای استان فراهم کرده است.

او با تاکید بر اینکه مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این اجلاس همکاری خواهند کرد، افزود: با توجه به حضور هیئت‌های پارلمانی از کشور‌های مختلف حوزه مقاومت و تشکیل اولین فراکسیون مقاومت با حضور نمایندگان این کشور‌ها در جوار علی بن موسی الرضا (ع)، همگی نسبت به بست و گسترش فرهنگ مقاومت همت کنیم.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نظر به تاکید وزارت کشور برای هرچه بهتر برگزار شدن این اجلاس تمام زیرساخت‌های لازم جهت حضور نمایندگان پارلمان‌ها و کشور‌ها و مهمان‌های خارجی در حال آماده‌سازی است.

نظری بیان کرد: هشتمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت با حضور چهره‌های شاخص گروه‌های مقاومت و همچنین نمایندگان و روسای پارلمان‌های کشوره‌های حوزه مقاومت، علما، فضلا و جمع کثیری از فرماندهان ارشد حزب‌الله و تاثیرگذران عرصه مقاومت ۲۴ شهریور در دامغان و یکم تا دوم مهرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.