اختصاص اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از هزار و ۹۲۸ طرح در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت:در کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها، اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از هزار و ۹۲۸ طرح استان مصوب شد.

مهرداد عرب اول رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بیان کرد: چند دستور کار مهم در این نشست بررسی شد، از جمله اقدامات موثری که کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها برای توزیع اعتبارات امسال بین طرح‌های نیمه تمام، احداثی، تعمیرات و تجهیزات انجام دادند.

وی ادامه داد: در این کمیته بیش از هزار و ۹۲۸ طرح مصوب شد که گزارش نحوه توزیع کامل اعتبارات آن‌ها در شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارائه شد.

وی اظهار کرد: دستور کار دوم در خصوص توزیع اعتباری بود که از محل ردیف ۵۵۰ هزار جدول شماره ۹ قانون بودجه به مبلغ ۹۵ میلیارد تومان برای ساماندهی، مرمت و بازسازی آب بندان‌ها و هوتک‌ها به استان ابلاغ شده است.

وی افزود: بخشی از این اعتبار در اختیار شرکت آب منطقه‌ای و قسمتی دیگر در اختیار سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفت.

عرب اول گفت: دستور کار سوم مربوط به موارد ارجاع شده از کارگروه امور زیربنایی بود که مهم‌ترین آن ایجاد ۸ منطقه سکونت گاهی جدید در نوار ساحلی و حوزه مکران است، در همین رابطه مواردی توسط مشاور ارائه و ایرادات کار عنوان شد که اصلاح و در جلسه آینده شورای برنامه ریزی ارائه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.