رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل:

شروع موج جدید طوفان‌های گردوخاک در ‌سیستان/ ۱۳۶۳ نفر ‌راهی مراکز درمانی شدند

میرزایی گفت: با شروع موج جدید طوفان‌های گردوخاک در سیستان در پنج روز اخیر یک هزار و ۳۶۳ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منطقه مراجعه کردند.

هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل  اظهار داشت: با شروع موج جدید طوفان‌های گردوخاک در پنج شهرستان منطقه سیستان شامل زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، طب پنج روز اخیر یک هزار و 363 نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منطقه مراجعه کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل افزود: این افراد به علت بیماری‌های چشمی، تنفسی، ریوی و قلبی به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که از مجموع مراجعین تعداد 113 نفر همچنان بستری هستند.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: براساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی، آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و غبارمحلی خواهد بود و در منطقه سیستان واقع در شمال استان تا پنجشنبه وزش باد شدید و گردوخاک تداوم دارد.

محسن حیدری افزود: تا فردا وزش باد شدیدتر پیش‌بینی شده و در نقاط مستعد طوفان گردوخاک و کاهش شدید دید انتظار می‌رود. طی این مدت در نواحی مرکزی و جنوبی افزایش غبار و بادوگردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

برچسب ها: توفان ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.