خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: به‌منظور ارتقای ایمنی و بهبود وضعیت تردد زائران اربعین حسینی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان خط‌کشی شد.

روح‌الله غلامی اظهار کرد: در یک ماه اخیر ۱۰ کیلومتر از راه‌های استان روکش‌آسفالت شد.

وی با اشاره به نصب هزار و ۳۰۰ متر نیوجرسی و تعویض و نصب ۱۲۰ تابلو اخطاری و انتظامی در جاده‌های چهارمحال و بختیاری افزود: در این مدت جمع‌آوری ۲۷۰ قطعه گاردریل فرسوده، ۶۰ کیلومتر لکه‌گیری جاده و تعمیر و نگهداری تمامی روشنایی‌ها و چراغ‌های چشمک‌زَن، شست‌وشوی تونل‌ها، نیوجرسی‌ها، حفاظ، نرده پُل‌ها و علائم و همچنین تنقیه و لایروبی پُل‌ها و آبرو‌های محور‌های ارتباطی استان انجام شده است.


بیشتر بخوانید


غلامی به بررسی و آشکارسازی تمامی پُل‌ها و ابنیه فنی جاده‌های چهارمحال و بختیاری و و رفع نواقص جزیی و کلی آن‌ها در یک ماه اخیر با هدف ارتقای ایمنی و بهبود وضعیت تردد زائران اربعین حسینی اشاره و تصریح کرد: نقش‌های روی سرعتکاه‌های دارای مجوز در مسیر شهرکرد به بروجن به لردگان اجرا و نیرو‌های عملیات در به‌طور شبانه‌روزی در جاده‌ها گشت‌زنی می‌کنند.

وی با اشاره به آماده‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی، اعزام خودرو و نیرو به مرز‌های شلمچه و مهران از ۲۷ مردادماه امسال تا ۱۸ شهریورماه جاری یادآور شد: برای جابه‌جایی و نظارت بر نحوه حمل‌ونقل زائران اربعین حسینی ۱۰ دستگاه کامیون و پنج دستگاه وانت به مرز مهران و ۲ دستگاه وانت به مرز شلمچه اعزام شده است.

غلامی با اشاره به اعزام ۱۷ راننده و کمک‌راننده به مرز مهران و چهار راننده و کارشناس به مرز شلمچه اظهار داشت: تا پایان روز دوشنبه ۶ هزار و ۸۰ زائر با ۲۵۶ دستگاه از ناوگان حمل‌ونقل عمومی چهارمحال و بختیاری به مرز‌های عراق سفر کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار