اجرای ۱۴۸ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پروژه‎های راهداری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۴۸.۵ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی در استان انجام شده است.

روح‌الله غلامی گفت: پارسال ۴۰۰ متر مربع رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌های مدارس حاشیه راه‌ها و نصب تابلو‌های سرعت در ۶ مدرسه با استقبال مواجه شدند.

وی یادآور شد: در حوزه آموزشی و نرم‌افزاری ۱۰ هزار دانش‌آموز در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری مباحث مرتبط با امور ترافیکی، عبور و مرور و تردد در جاده‌ها را فرا گرفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به عمر بالای ۲۶ سال ماشین‌آلات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در یک‌سال اخیر ۱۳ دستگاه انواع خودرو‌های سنگین با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه مناطق مختلف کشور خریداری شد و ۶ دستگاه ماشین‌آلات دیگر هم به‌زودی خریداری خواهد شد.


بیشتر بخوانید


به گفته وی، بیش از ۹۳ درصد تصادفات استان به‌علت خطای انسانی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی ره می‌دهد و افزایش تصادف‌های جاده‌ای در کشور و استان نگران‌کننده است.

وی وسیله نقلیه، جاده و انسان را سه موضوع مجزا در جلوگیری از خطرات جاده‌ای دانست و افزود: آسفالت محوطه برخی مدارس، نصب سرعت‌گاه‌ها و تابلو‌های کاهش سرعت در مدارس حاشیه راه‌ها انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار