پرداخت ۶۷ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان تهرانی

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: صندوق امداد ولایت استان تهران از ابتدای سال بالغ بر ۸ هزار و ۱۳۹ فقره وام به مددجویان پرداخت کرده است.

سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص فعالیت‌های صندوق امداد ولایت استان تهران در پنج ماهه امسال، گفت: این صندوق در پنج ماهه امسال بالغ بر ۸ هزار و ۱۳۹ فقره وام به مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان واحد شرایط به مبلغ ۱۶۶ میلیارد تومان پرداخت کرده است.

وی افزود: از این تعداد ۳۹۸ فقره وام اشتغال به مبلغ ۶۷ میلیارد تومان است که به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران ارائه شده است.

پرپنچی، بیان کرد: در همین مدت ۴ هزار و ۱۲۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه حمایتی به مبلغ ۸۶ میلیارد تومان نیز به جامعه هدف پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: این صندوق در پنج ماهه امسال نیز پنج فقره تسهیلات فرهنگی نیز به مبلغ ۷۵ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: در همین مدت تعداد ۳۷ فقره وام مسکن به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان نیز از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به جامعه هدف پرداخت شده است.

 پرپنچی خاطرنشان کرد: در مجموع در پنج ماهه سال جاری از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان تهران ۸ هزار و ۱۳۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۶۶ میلیارد تومان در بخش‌های اشتغال، مسکن، امور حمایتی و فرهنگی به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پایان با اشاره به اجرای طرح قرض ماندگار (کمک به قرض الحسنه)، عنوان کرد: خیّران محترم که در جهت ترویج فرهنگ قرض الحسنه قصد کمک به نیازمندان را دارند با استفاده از این طرح مبلغ مورد نظر خود را به صورت بلاعوض در اختیار صندوق قرار می‌دهند تا علاوه بر برخورداری از اجر دنیوی و اخروی، مبلغ واریزی به صورت مادام العمر در چرخه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان، مورد استفاده قرار گیرد.

 وی با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای سپرده‌گذاری در این صندوق، خاطرنشان کرد: خیران حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس (www.sqev.ir) و یا با مراجعه به شعب صندوق امداد ولایت با طرح‌های این صندوق آشنا شوند و نسبت به مشارکت در طرح‌های مختلف از جمله طرح قرض ماندگار (کمک به قرض الحسنه) مشارکت نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار