اجرای ۴۶پروژه زیربنایی در شاهرود

شهردار شاهرود از اجرای ۴۶ پروژه عمرانی و زیربنایی در این شهر خبر داد و گفت: در بین این طرح‌ها، پروژه‌های زیربنایی و توسعه شهری خوبی دیده شده است.

محسن احمدی شهردار شاهرود در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی با اشاره به اجرای طرح‌های شهرداری شاهرود، بیان کرد: اجرا و بهره برداری بیش‌از ۴۶ پروژه عمرانی این مجموعه در هفته دولت باعث امید افزایی در بین شهروندان خواهد شد.

احمدی گفت: مدیریت شهری شاهرود به مناسبت هفته دولت ابتدا با توکل بر خداوند یکتا، تلاش و کوشش شبانه‌روزی و مدیریت جهادی با تکیه بر شاخصه‌های امانتداری، صداقت و سلامت اداری سعی بر آن داشت تا بالغ بر ۴۶ پروژه بزرگ و کوچک را با هدف توسعه و پیشرفت شهری، خدمت بهینه و رفاه شهروندان به مرحله اجرا و بهره‌برداری برساند.

وی با اشاره به اینکه تعدد اجرا و بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری نشانه تجلی عزم، تلاش شبانه‌روزی و مدیریت جهادی این مجموعه با شرایط اقتصادی سخت است، گفت: سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های عمرانی و نظارت بر روند اجرا از مهم‌ترین اولویت‌های این مجموعه قرار دارد که با دقت و سرعت و کیفیت همراه خواهد بود.

اصلاح هندسی معابر

شهردار شاهرود با تأکید بر اینکه در این مدت اقدامات و پروژه‌های ارزنده و شایسته‌ای به مرحله اجرا و به بهره‌برداری رسیده است، عنوان داشت: پل طبیعت، احداث میادین و اصلاح هندسی‌های متعدد، آغاز عملیات اجرایی میدان الغدیر، طرح توسعه آبشار دوم، بهره‌برداری از فاز اول احداث میدان رز، آسفالت معابر اصلی شهر، ساماندهی و بهسازی بیش‌از بیست مورد پیاده‌روسازی، تکمیل فاز دوم ساختمان اداری شهرداری شاهرود از جمله طرح‌ها است.

احمدی بیان کرد: پارک مشاهیر، بهسازی و بازپیرایی پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ای، نورپردازی‌های سطح شهر، اجرای شبکه لوله‌کشی آب خام، احداث دیوار پادگان و حذف سیم‌خاردار‌های حد غربی شهر، بازگشایی بن‌بست شهرک گلبرگ به میدان و خیابان شهید غفاری، احداث ایستگاه شماره ۵ آتش‌نشانی، بستن قرارداد سرمایه‌گذاری و اجرای عملیات عمرانی ستاره شرق از جمله طرح‌های شهرداری شاهرود است.

وی افزود: اقدامات انجام گرفته در تملک، تخریب و بازگشایی اداره پست در میدان امام، پروژه انتقال ایستگاه تاکسی و اتوبوس به گاراژ توکل، تملک و تخریب و بازگشایی میدان مرکزی شهر، ساخت و نصب المان‌های زیبای شهدا در معابر اصلی، اجرای فاز دوم پارک بانوان و پارک خطی شهرک امام رضا، احداث بلوار‌های زیبایی، چون بلوار آیت الله نوری و ۱۷ شهریور در راستای تسهیل عبور و مرور، پل شاهوار و… از جمله این پروژه‌ها در هفته دولت بوده‌است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.