خدمات و امکانات بیمارستان رحیمیان پاسخگوی نیاز شهروندان نیست

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: خدمات و امکانات بیمارستان رحیمیان پاسخگوی نیاز شهروندان نیست و باید هر چه سریع‌تر نسبت به ارتقا خدمات آن تدابیر فوری اتخاذ شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در حاشیه بازدید از بیمارستان خیریه رحیمیان شهر الوند گفت: بیمارستان رحیمیان طی سالیان گذشته با نیت خیرخواهانه خیران و به منظور بهرمندی مردم از خدمات درمانی احداث شده و باید این زیرساخت ایجاد شده به نحو مطلوب مورد استفاده قرار گیرد و نیاز درمانی شهروندان را مرتفع کند.

 وی افزود: فعالیت این بیمارستان در سال‌های گذشته همواره با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده و در نهایت مدیریت این مرکز به بخش دولتی واگذار شده است، اما آنطور که باید مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و پاسخگوی نیاز درمانی مردم این شهرستان نیست.

تقی زاده بیان کرد: در حال حاضر از ظرفیت این بیمارستان به صورت حداقلی استفاده می‌شود و از حیث پزشک متخصص، جراح، کادر درمان و برخی امکانات با کمبود‌های جدی روبرو است، به گونه‌ای که بخش‌های تخصصی در برخی ایام هفته فعال هستند و همین امر موجب می‌شود شهروندان برای اقدامات درمانی خود به ناچار به مرکز استان عزیمت نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز تصریح کرد: سلامت عمومی از اولویت‌های دستگاه قضایی است و قطعاً دادستانی شهرستان در راستای احیاء حقوق عامه این موضوع را از دانشگاه علوم پزشکی استان تا حصول نتایج مطلوب پیگیری خواهد کرد.

وی گفت: در حال حاضر عمده مشکل این مرکز کمبود کادر درمان اعم از جراح، پزشک متخصص، پرستار و... است و بی تردید هرچقدر این مرکز به درستی مورد استفاده قرار نگیرد، امکانات و تجهیزات موجود دچار فرسایش خواهد شد و می‌بایست ساز و کاری از سوی مرکز استان پیش بینی شود تا شاهد مشکلات فعلی نباشیم و شهروندان با خیالی آسوده به این مرکز درمانی مراجعه نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.