افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه شهرکرد

با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی و دانشگاهی پروژه‌های عمرانی دانشگاه شهرکرد افتتاح شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، سه پروژه دانش بنیان پارکینگ خورشیدی با مساحت ۶۵۰ متر مربع و ظرفیت تولید ۷۰ کیلووات برق، تجهیز دو آزمایشگاه باکتری شناسی دانشکده دامپزشکی در جهت آموزش، پژوهش و انجام پروژه‌های تحقیقاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و مرکز لرزه نگار دانشگاه با مساحت ۵۰ مترمربع با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی و دانشگاهی، پس از زیارت قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه شهرکرد افتتاح شد.

همچنین آیین کلنگ زنی مرکز مشاوره و سبک زندگی و درمانگاه دانشگاه شهرکرد با حمایت دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مشارکت بنیاد خیرین دانشگاه شهرکرد برگزار شد.


بیشتر بخوانید


دکتر ابراهیم نعیمی در این آیین گفت: در تلاش هستیم با همراهی خیرین محترم و مسئولین استانی و دانشگاهی در جهت توسعه ساختار‌های فیزیکی برای ارائه خدمات و کاهش آسیب‌های اجتماعی و روانی اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: امیدواریم این مرکز را به نقطه‌ای برسانیم که در جهت ارائه خدمات، گام‌های بزرگی را برداشته و برای پیشگیری، توانمندسازی و ارتقاء مهارت‌های جامعه هدف که هم دانشجویان و هم مردم منطقه هستند، منشأ اثر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۸:۵۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
نیروگاه پاک خودرو پاک تمام برقی هم میخواد عزیزان هم استانی
چقدر جالب میشد این پارکینگها و نیروگاه‌های خورشیدی میزبان و برای خودروهای خورشیدی و یا برقی ساخت دانشگاه یا دانشگاههای استان باشند
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۸:۴۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
در پارکینگ خورشیدی باید جایگاه شارژ خودروهای برقی هم گذاشت و خودروهای دانشگاه را هم تبدیل به خودروهای برقی کرد اینکار یک کار هوشمندانه و زیبا و نشانه زیبایی دانش در حمل و نقل پاک خواهد بود