امام جمعه یزد مطرح کرد؛

تفکر انقلابی به معنای آمادگی در مقابله با هجمه‌های مختلف دشمنان علیه ایران

آیت‌الله ناصری گفت: همه مردم باید با روحیه و تفکر انقلابی در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهریزد گفت:همه مردم   باید  با روحیه و تفکر انقلابی در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

او با اشاره به اینکه اربعین که ادامه دهنده راه امام حسین (ع)، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد همایش بزرگ اربعین را کمرنگ جلوه که باید در این زمینه هوشیار باشیم. دشمن، اعتقادات مردم را نشانه گرفته است

آیت الله محمدرضا ناصری به دستاورد‌ها و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: دشمن از این همه پیشرفت، ناراحت است و برای صدمه زدن به نظام، اعتقادات مردم را نشانه گرفته است و در این راه اقدام به تفرقه افکنی می‌کند.

امام جمعه یزد  اظهار داشت: یکی از راه‌های دشمن برای ترویج ناامیدی در بین مردم این است که مسائل اعتقادی را در جامعه ایران بویژه نسل جوان کمرنگ کند.

خطیب نماز جمعه یزد با بیان اینکه دشمن از ایران قوی، هراس دارد تصریح کرد: دشمن با ترفند‌های رسانه ای، مشکلات و نارسایی‌های کشور را بزرگ جلوه می‌دهد و با تضعیف دستاوردها، درصدد ناامید کردن مردم است.

او گفت: امروز، ایران به حدی قدرتمند شده که هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و ابرقدرتی آمریکا در صدر جهان را به پایین‌ترین حد خود رسانده است و دشمن از این موضوع هراس دارد

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: در اوضاعی که تلفیق حق و باطل، مردم را به خطا می‌اندازد باید روحیه‌ی تفکر و تعقل را در بین مردم ترویج داد که این خود بهترین راهگشا برای مایوس کردن دشمن و شناخت راه درست است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه ریشه زندگی تفکر، تعقل و تدین است تاکید کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها با تربیت اسلامی و تربیت دانشجویان و دانش آموزان، افرادی متفکر، متعهد و دیندار تربیت کنند.

آیت الله ناصری به همایش بزرگ اربعین حسینی و سفر بسیاری از مردم به کشور عراق اشاره کرد و با آرزوی سلامتی برای زائران اربعین گفت: انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه عاشوراست که به رهبری امام خمینی (ره)، همه پلیدی‌ها را از بین برد و ما باید ادامه دهنده راه امام حسین (ع) و تابع فرامین ولایت فقیه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.