امام جمعه بجنورد:

اجرای عدالت، مظاهر فساد را از جامعه پاک می‌کند

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه اجرای عدالت، مظاهر فساد را از جامعه پاک می‌کند، افزود: عکس العمل‌ها در ارتباط با مفسد‌های اقتصادی نباید جناحی باشد.

اجرای عدالت، مظاهر فساد را از جامعه پاک می‌کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند که فساد سیاسی، اقتصادی و اخلاقی توده چرکین جامعه هستند، گفت: رهبری فرمودند که باید با اجرای عدالت، مظاهر فساد را از جامعه پاک کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی افزود: زمانی که از عدالت صحبت می‌شود به معنای آن است که مراقبت کنیم فساد رخ ندهد و با فساد‌های انجام شده برخورد شود تا حقوق مردم رعایت شود و بیت المال به همه افراد نه فقط به گروه خاصی برسد.

امام جمعه بجنورد افزود: بنابراین اگر امروز در جامعه می‌بینیم که جریان مبارزه با فساد انجام می‌شود و مبارزه با دانه درشت‌ها در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفته است، باید خوشحال باشیم.

او  بیان کرد: در هر جایی اگر مفسد اخلاقی، سیاسی و اقتصادی با هر اسمی مشاهده شد باید پای عدالت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در ادامه به بالا رفتن قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: این امر تصمیم سه قوه بوده است و یکی از مهمترین مزایای آن جلوگیری از قاچاق سوخت است.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی با بیان این که بیشتر، قشر مرفه جامعه که چندین خودرو داشتند از مزایای بنزین استفاده می‌کردند، افزود: پول مازاد حاصل از افزایش قیمت بنزین به جیب دولت نمی‌رود بلکه قرار است

او ادامه داد: رانندگان تاکسی، ماشین داران، مغازه داران به بهانه این‌که قیمت بنزین گران شده است، قیمت کالا‌ها را چندین برابر افزایش ندهند و کسبه انصاف به خرج دهند.

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: اکنون در دوران جنگ اقتصادی قرار داریم و باید همه به یکدیگر کمک کنیم تا این جنگ را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/د

اجرای عدالت، مظاهر فساد را از جامعه پاک می‌کند

برچسب ها: نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.