روزهای بدون تصادف برای زائران اربعین در آذربایجان غربی

فرمانده پلیس راه آذربایجان‌غربی گفت: از آغاز سفرهای اربعین هیچگونه تصادف رانندگی در مسیر عبور زائران اربعین در استان رخ نداده است.

فرمانده پلیس راه آذربایجان‌غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به حضور مستمر پلیس در مسیر‌های مختلف استانی به ویژه جاده‌های منتهی به تمرچین گفت: خوشبختانه تاکنون موردی از تصادفات جرحی، خسارتی و فوتی در مسیر‌های تردد زائران اربعین رخ نداد هاست.

سرهنگ رضا پناهی مقدم می گوید: روند تردد‌های جاده‌ای به‌ویژه در مسیر‌های منتهی به مرز تمرچین در آذربایجان غربی رو به افزایش است، حجم تردد زائران در جاده استان در مقایسه با سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است و تاکنون هیچگونه تصادفی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ترافیکی تا بیستم شهریور ماه در مسیر های تردد زائران در مناطق مختلف استان ادامه دارد  اظهار امیدواری کرد: در روز‌های منتهی به اربعین حسینی (چهارشنبه هفته آینده) نیز همین روند ادامه یابد تا شاهد فوتی ناشی از تصادف نباشیم.

فرمانده پلیس راه آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش روند بازگشت زائران اربعین در استان رعایت قوانین و مقررات در جاده‌ها برای کاهش مشکلات و تصادفات را مورد تاکید قرار داد و از زائران خواست: به هنگام خستگی و خواب آلودگی به هیچ وجه رانندگی نکنند.

سرهنگ پناهی مقدم  همچنین تاکید کرد: هموطنان بازگشت از عتبات عالیات را به روز‌های پایانی موکول نکنند، زیرا در آن صورت در روز‌های منتهی به اربعین، شاهد افزایش قابل توجه ترافیک و تصادفات احتمالی خواهیم بود و رانندگان باید ضمن جلوگیری از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز، هوشیاری در زمان رانندگی را به بیشترین میزان ممکن در دستور کار داشته باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.