مراسم بزرگداشت سالروز شهیدان رجایی و باهنر در لرستان

مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر در لرستان برگزار شد.

 هشتم شهریور یادآور پرواز ملکوتی این دو یار دیرین امام راحل وانقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی است تا مسئولان بار دیگر ساده زیستی، مردم داری و روحیه جهادی واستکبار ستیزی این دو شهید والا مقام را سرمشق خود قرار دهند.

به مناسبت چهل و دومین سالگرد عروج شهیدان رجایی و باهنر مراسم گرامیداشتی در شهر‌های مختلف لرستان برگزار شد.

به همین مناسبت با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان مراسمی در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم شهیدان رجایی و باهنر را دو چهره ماندگار در خدمت گذاری بی منت به مردم دانست و گفت: اخلاص در عمل و رفتار مهمترین ویژگی این دو شهید بزرگ است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی از مسئولان خواست با سرمشق قرار دادن این دو شهید عزیز در راه خدمت صادقانه و بی منت به مردم بیش از پیش تلاش کنند. مراسم بزرگداشت سالروز شهیدان رجایی و باهنر در لرستان

سال ۱۳۶۰ در چنین روزی شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر جمهوری اسلامی به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند و به همین مناسبت این روز به عنوان روز مبارزه تروریسم نامگذاری شد.

این اقدام تروریستی به دست عوامل ضد انقلاب وابسته به گروه‌های جاسوسی و اطلاعاتی غرب و با هدف مقابله با اراده انقلابی ملت ایران و فروپاشی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران انجام شد و این روز یادآور تاریخی غم‌انگیز در خاطرات ایرانیان است.

برچسب ها: هفته دولت ، بزرگداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.