افتتاح چندین طرح در کردستان همزمان با آخرین روز از هفته دولت

همزمان با آخرین روز از هفته دولت ، طرح های تولیدی ، عمرانی و بهداشتی در نقاط مختلف کردستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

 واحد تولید درب و پنجره «یوپی وی سی» و شیشه‌های دو جداره امروز چهارشنبه در آخرین روز از هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سنندج افتتاح شد.

واحد تولید درب و پنجره «یوپی وی سی» و شیشه‌های دو جداره در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع در سنندج احداث شده که از این میزان یک هزار و ۵۰۰ مترمربع آن زیربنای بخش تولید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در افتتاحیه این واحد با بیان اینکه مسئولان خادم تولیدکنندگان هستند، اظهار کرد: در شرایط کنونی که کشورمان با تحریم های استکبار جهانی مواجه و همین منجر به ایجاد مشکلات اقتصادی زیادی شده است؛ فعالیت تولیدی مصداق جهاد است.

علی نوری بیان کرد: درب اتاق مسئولان استان به سوی تولیدکنندگان و متقاضیان سرمایه گذاری باز است و هر زمان که بخواهند می توانند درخواست ها و مطالبات خود را به طور مستقیم با آنها در میان بگذارند.

پروژه آبرسانی به ۴ روستای شهرستان بیجار با هزینه ۲۶۵ میلیارد ریال افتتاح شد

پروژه آبرسانی به ۴ روستای بخش مرکزی شهرستان بیجار شامل قزلعلی، آغکند علیا، شبرتو، شوشتری به بهره برداری رسید.

در این پروژه که در هفته دولت و با حضور فرماندار و سایر مسئولان شهرستان بیجار افتتاح شد، ۱۳ کیلومتر شبکه و ۱۲ کیلومتر خطوط انتقال آب اجرا شده است.

همچنین احداث ۴ باب مخزن به ظرفیت مجموع ۲۲۰ مترمکعب، ۳ ایستگاه پمپاژ، نصب ۲۱۰ فقره انشعاب از دیگر اقدامات اجرا شده در این پروژه بود که با تکمیل و به بهره برداری رسیدن آن‌ها با اعتبار ۲۶۵ میلیارد ریال جمعا ۷۰۰ نفر از آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار بهره‌مند شدند.

افتتاح طرح های هفته دولت در بلبان آباد

بهره برداری از سایت فرآوری و بوجاری بذر گندم در روستای سلسله از توابع بخش بلبان آباد

امروز هم چنین با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان پروژه سایت تولید و فرآوری بذر گندم در روستای سلسله از توابع بخش بلبان آباد جمعی از مدیران و اهالی شریف روستای سلسله به بهره برداری رسید.

 پروژه سایت فرآوری و بو جاری بذر گندم با ظرفیت هزار تن، با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان و اشتغال زایی برای سه نفر به بهره برداری رسید.

برگزاری آیین کلنگ زنی طرح تعریض بلوار فرهنگ و ادب شهر بلبان آباد

در ادامه افتتاح طرح ها آیین کلنگ زنی طرح تعریض بلوار فرهنگ و ادب شهر بلبان آباد  با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان، برگزار شد.

برگزاری آیین افتتاح خانه بهداشت روستاهای سرنجیانه و گردمیران علیا از توابع بخش بلبان آباد

هم‌زمان با هفتمین روز از هفته دولت خانه بهداشت روستاهای سرنجیانه و گردمیران علیا از توابع بخش بلبان آباد، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این خانه های بهداشت با اعتباری بالغ بر یازده میلیارد ریال و زیر بنای ۹۵ متر مربع برای هر یک از خانه های بهداشت در روستاهای گردمیران علیا و سرنجیانه احداث گردیدند. شایان ذکر است همزمان ۶ خانه بهداشت در روستاهای حسینی، کروندان، علی آباد مشیر، حسن آباد، گردمیران علیا و سرنجیانه جمعا با مساحت ۵۷۰ متر مربع با اعتبار ۶۶ میلیارد ریال در قالب طرح محرومیت زدایی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 بهره برداری از پروژه آسفالت راه روستایی گرگانه از توابع بخش بلبان آباد

  پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی گرگانه از توابع بخش بلبان آباد به بهره برداری رسید. این پروژه به طول ۴ کیلومتر با اعتبار ۹/۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

افتتاح طرح در سقز

بهره برداری از دومین شرکت تولید انواع روغن موتور در سقز 

شرکت پترو روانکار توپاز، دومین شرکت تولیدکننده روغن موتور و انواع روانکار صنعتی در زیربنای ۲ هزار مترمربع با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به بهره برداری رسید.

 برای راه اندازی این طرح ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و برای ۱۸ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است. ظرفیت تولید سالانه این طرح، ۱۵ هزار تُن روغن موتور، ضدیخ، روغن هیدرولیک، روغن دنده، مایع ترمز، شیشه شور و آب رادیاتور است.

تاکید معاون استاندار کردستان بر تسریع در راه اندازی خط تولید دخانیات سقز 

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در سفر به سقز همراه فرماندار سقز و نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، از روند آماده سازی سالنهای تولید سیگارت سقز بازدید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر تسریع در راه اندازی خط تولید دخانیات سقز تاکید کرد. 

 گفتنی است بعد از اتمام ابنیه، خط ها راه اندازی و سپس، تولید سیگارت در این واحد تولیدی از سرگرفته خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.