برگزاری راهپیمایی اربعین در قم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: راهپیمایی اربعین در مسیر بلوار پیامبر اعظم قم برگزار می شود.

حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم روز چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته وحدت در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم اظهار داشت: موضوع توجه به اربعین در داخل کشور در دستورکار قرار گرفته که بتوانیم، محبت و مودت مردمی را بیش از پیش استحکام ببخشیم.

او  با اشاره به برنامه راهپیمایی اربعین در قم گفت: از شب اربعین برنامه طریق‌المهدی در مسیر بلوار پیامبر اعظم برقرار است و با شور و شعف مردمی همراه خواهد بود، روز اربعین نیز مردم از صبح به یاد پیاده‌روی عظیم کربلا این مسیر را طی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم ادامه داد: با توجه به اهانت‌های صورت گرفته به قرآن، باید در طراحی موکب‌های اربعین، به قرآن کریم هم توجه شود، و در مسیر راهپیمایی و پیاده‌روی چند نماد از این کتاب آسمانی قرار بگیرد.

اجرای برنامه های شاد و مفرح به مناسبت هفته وحدت

ذاکری در ادامه، هفته وحدت را نیز مورد توجه قرار داد و یادآور شد: دستورالعملی از سوی وزارت کشور ابلاغ شده، علاوه بر مناطق سنی‌نشین که بحث وحدت را تقویت می‌کنند و برنامه‌های بسیاری نیز صورت می‌گیرد، در سایر نقاط کشور هم مجالس شاد و مفرحی به مناسبت این ایام برپا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم اظهار کرد: در قم نیز به‌ویژه با توجه به نهم ربیع‌الاول و سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) باید برنامه‌های شادانه‌ای پیش‌بینی شود.

او گفت: در روز هفدهم ربیع‌الاول و سالروز میلاد پیامبر (ص) نیز باید یک جشن پرشور و منظمی را در حرم حضرت معصومه (س)، میدان آستانه و یا یکی از بوستان‌های شهری که فضای خوبی داشته باشد برگزار و عموم مردم را همراه کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار