جانشین ستاد اربعین استان قم:

۲۳۶ هزار قمی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند

جانشین ستاد اربعین استان قم گفت: تاکنون ۲۳۶ هزار نفر از هم استانی‌ها برای شرکت در مراسم معنوی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

ابوالقاسم مقیمی، جانشین ستاد اربعین استان قم در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم با اشاره به اینکه  با برنامه ریزی‌ها و همکاری مسئولان استانی ۲۳۰ موکب از استان قم در مرز‌های ایران و کشور عراق، مهران، قم، کرمانشاه و داخل کشور عراق مستقر هستند ،گفت: تاکنون ۲۳۶ هزار نفر از استان قم در سامانه سلاح ثبت نام کرده اند.

او به تدارک استان در زمینه اسکان زائران اربعین اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۰۵ هزار نفر در حرم، جمکران مساجد و مکان‌های مشخص شده ستاد اسکان مردمی اربعین اسکان یافته اند.

مقیمی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد بازگشت زائران اربعین حسینی هستیم اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی‌ها و تدارک صورت گرفته موکب‌های استان قم تا ۱۵ روز پس از مراسم معنوی اربعین نیز پذیرای زائران است و پذیرایی لازم را از زائران در موکب‌های مشخص شده انجام خواهد داد.

مدیرکل آموزش و پرورش قم نیز گفت: استان قم دبیر خانه ستاد دانش آموزی اربعین حسینی است و ۱۱ موکب دانش آموزی از استان قم در مرز‌ها مستقر شده اند.

او افزود: از استان قم ۱۹ کاروان ۲۰ نفره دانش آموزی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی اعزام شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.