استاندار سمنان:

منش شهید رجایی و مکتب سردار سلیمانی در دولت سیزدهم جلوه‌گر است

هاشمی با اشاره به دستاورد‌های دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم راهبرد خدمتگزاری خود را از منش شهید رجایی و مکتب سردار سلیمانی برگرفته است.

 سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست شورای اداری و آیین افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار در هفته دولت گفت: در هفته دولت در شهرستان گرمسار ۷۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۲۰ پروژه عمرانی و اقتصادی نیز با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی تاکید کرد: امروز منش و فرهنگ شهید رجایی و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، منش دولت سیزدهم، دولت آیت الله دکتر رئیسی است، مردم‌داری، تکریم‌ارباب رجوع، تلاش برای گره‌گشایی از کار مردم و خدمتگزاری صادقانه به آنها، رمز موفقیت دولت سیزدهم است.

وی بیان کرد که بیش از پنجهزارمیلیارد ریال طرح نیمه تمام از ابتدای آغاز بکار دولت در کشور وجود داشت، دولت سیزدهم در راستای تکمیل این پروژه‌ها گام برداشت و به همین واسطه پروژه جدید در حوزه دولتی کلنگ زنی نشد.

استاندار سمنان اعتماد مردم را بالاترین سرمایه اجتماعی کشور دانست، ادامه داد: برای راستای گره‌گشایی از کار مردم، طی ۲ سال گذشته به ۳۲۷ روستا سفر انجام و بیش از ۵۰۰ مصوبه برای حل مشکلات و موانع، در نظر گرفته شد.

وی به نمونه‌ای از بازگشت واحد‌های راکد گذشته به چرخه تولید اشاره و اضافه کرد: امروز با اقدامات صورت گرفته توسط ستاد احیا واحد‌های راکد استان، کارخانه کاشی هفت آسمان (سمند سابق) پس از ۱۷ سال به چرخه تولید بازگشت.

استاندار سمنان افزود: اجرای ۳۰ هزار واحد مسکونی جدید در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی، ارتقاء اقتصادی و تحول مطلوبی را برای شهرستان گرمسار به همراه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.