کوله بیش از ۱۱۵ هزار کرمانی برای شرکت در پیاده روی اربعین بسته شد

مدیر حج و زیارت استان کرمان گفت: تا ۶ شهریور، ۱۱۵ هزار و ۲۰۱ نفر از کرمان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.  

محمد علی ایرانمنش گفت: نام نویسی از زائران و متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی از ساعت ۱۰ روز سه شنبه ۳ مرداد ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است. 

 او با اشاره به اینکه تعداد ثبت نامی‌های کل کشور برای مراسم اربعین امسال در سامانه سماح تا روز دوشنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲، ۲ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۸۳۰ نفر بوده است، افزود: از این تعداد، ۱۱۵ هزار و ۲۰۱ نفر از استان کرمان هستند.  

او  بیان داشت: از ۱۱۵ هزار و ۲۰۱ نفر  متقاضی  برای پیاده روی اربعین از استان کرمان،  ۶۴ هزار و ۹۳۹ نفر مرد و  ۵۰ هزار و ۲۶۲ نفر زن می‌باشند.  

مدیر حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: ۴۹ هزار و ۶۲۲ نفر  متقاضی اعزام با اتوبوس، ۵۱ هزار و ۲۶۹ نفر متقاضی اعزام با خودرو شخصی،  ۲ هزار و ۱۰ نفر  متقاضی اعزام هوایی و  ۱ هزار و ۴۱۹ نفرمتقاضی اعزام با قطار هستند.  

او با اشاره به اینکه ۳ بسته بیمه‌ای برای متقاضیان پیاده روی اربعین در سامانه سماح در نظر گرفته شده است، بیان داشت:  از استان کرمان ۷۸ هزار و ۵۲۸ نفر بیمه بسته اول، ۱۸ هزار و ۸۵۰ نفر بیمه بسته دوم و۱۷ هزار و ۸۴۳ نفر بیمه بسته سوم را انتخاب کرده اند.  

ایرانمنش  افزود: متقاضیان سفر اربعین حسینی، باید با مراجعه به سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir برای ثبت نام خود اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار