پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری با تضمین اشتغال

برای اولین بار پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری با تضمین اشتغال انجام می‌شود.

دکتر غلامرضا آقابابایی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: در پذیرش مهرماه امسال این دانشگاه با رویکرد جدید تعهد اشتغال دانشجویان در حین یا پس از فراغت از تحصیل و به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف استان، اقدام به ایجاد ۱۰۰ نفر ظرفیت تعهد اشتغال مجموعاً در دو کدرشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و دو کدرشته‌محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته در یکی از مرکز آموزش علمی‌کاربردی استان نموده است.

وی افزود: ثبت‌نام تمامی داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی‌کاربردی برای پذیرش مهرماه ۱۴۰۲ از یکشنبه ۵ شهریورماه آغاز شده است و تا ۱۱ شهریورماه ادامه ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


آقابابایی با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری در پذیرش قبلی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته این دانشگاه نیز از ۷ شهریورماه آغاز شد و تا ۱۳ شهریورماه ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: ایجاد تحول در آموزش عالی نیازمند تغییر نگرش در برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای است که اشتغال پایدار دانشجویان و دانش آموختگان تضمین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار