برگزاری انتخابات الکترونیک در ۲ حوزه استان کرمان

معاون سیاسی استانداری کرمان گفت: طبق پیگیری‌های انجام شده قرار است انتخابات در ۲ حوزه به طور کامل به صورت کاملا الکترونیک برگزار شود. 

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در جلسه شورای اداری استان کرمان که امروز در سالن شهید مرتضوی فرمانداری کرمان برگزار شد، درباره انتخابات پیش رو گفت: فرایند پیش ثبت نام در استان کرمان به خوبی برگزار شده است.

او افزود: در پیش ثبت نام از استان کرمان هزار و ۲۵۱ نفر پیش ثبت نام متقاضی انتخاب مجلس هستند که از این تعداد، ۸۵ درصد را مرد و ۱۵ درصدبانوان بودند و ۱۴ نفر مشمول ماده ۲۹ بودند و حوزه‌های کرمان و راور و رفسنجان و انار بیشترین ثبت نام را داشته اند. 

جلالی تصریح کرد: مدارک بعد از بارگذاری برای تائیدیه و طی فرایند بررسی می‌شود. 

 او با اشاره به اینکه در ستاد انتخابات کرمان ۵ جلسه تشکیل شده است، افزود: طبق پیگیری‌های انجام شده قرار است انتخابات در ۲ حوزه به طور کامل به صورت کاملا الکترونیک برگزار شود. 

جلالی تصریح کرد: پیش ثبت نام نسبت به دوره‌های قبل ۳ برابر شده است و با این پیش ثبت نام فرصت بررسی بیشتری انجام می‌شود. 

او بیان داشت: قانون انتخابات برکات زیادی است که یکی پیش ثبت نام و یکی هم تبلیغات مجازی است که متقاضی می‌تواند پس از دریافت مجوز از فرمانداری در پیجی تبلیغات را انجام دهد. 

او بیان داشت: فضا برای انتخابات امن فراهم است و از کلیه دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم در زمان برگزاری انتخابات و پیش و زمان و پس از انتخابات در خدمت ستاد انتخابات باشند. 
 
محمد رضا پور ابراهیمی، نماینده مردم مشکل استان را اتباع خارجی عنوان کرد و درباره اقدامات صورت گرفته در این خصوص و وضعیت خودرو‌های شوتی و مسائل امنیتی توضیحاتی را ارائه داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار