بهره برداری از طرح‌های مختلف عمرانی میرآباد+ فیلم

فرماندار میرآباد گفت: در راستای توسعه و آبادانی شهرستان طرح‌های مختلف عمرانی به بهره برداری می‌رسد.

حسین خضری فرماندار میرآباد گفت: با توجه به اینکه میرآباد در پایان سال ۱۴۰۱ تبدیل به شهرستان شد و بودجه بندی شهرستان قبلا بسته شده بود؛ در واقع ما امسال از اعتبارات شهرستان سردشت در قالب بخش وزینه استفاده کرده ایم.

وی افزود: در زمینه راه و راهداری نزدیک به ۱۲ کیلومتر روکش و آسفالت را با بودجه ۱۲ میلیارد تومان در دست افتتاح داریم که در کل ۴۳ کیلومتر در خصوص زیرساخت‌های راه و آسفالت در شهرستان برای طول سال در نظر گرفته شده است.

خضری اضافه کرد: طرح مجتمع اداری یکی دیگر از طرح هاست که سال ۹۷ آغاز بکار شده بود، اما در ادامه تعطیل شد که با همت و دستور استاندار این پروژه سرعت گرفت و پیمان سپاری مجدد صورت گرفت که در زمینی با ۱۰۰۰ متر زیربنا و ۱۸ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار میرآباد گفت: در حوزه بنیاد مسکن هم طرح هادی یکی از روستاهایمان به اتمام رسیده و آماده افتتاح است.

وی تصریح کرد: در زمینه اهدای وام مسکن روستایی و مستضعفان هم اقدامات مناسبی صورت گرفته و ۶۷ مورد مسکن محرومان و مستضعفان آماده افتتاح هستند.

به گفته فرماندار میرآباد، همچنین در حوزه آب و فاضلاب در قالب طرح شهدای ژاله که با شهرستان سردشت مشترک است ۲۲ روستا در این حوزه  آبرسانی می‌شود و طرح  آبرسانی ۴ روستا به  اتمام رسیده  و طی هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

خصری در ادامه گفت: در حوزه برق رسانی هم آخرین روستای شهرستان (روستای گردنه) زیر ۲۰ خانوار با بودجه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برق رسانی شده و در زمینه تبدیل کابل‌های مسی به خودنگه دار و نصب تجهیزات نوین هم ۶ میلیارد تومان هزینه شده که در کل حدود ۱۰ میلیارد تومان در حوزه برق افتتاح داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.