تصویب بیش از ۶۸۰ میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به همدان برای فامنین

۶۸۶ میلیارد تومان در سفر استانی هیات دولت به همدان برای این شهرستان مصوب شد که بخش عمده‌ آن برای تکمیل طرح‌های عمرانی شاخص و نیمه تمام هزینه خواهد شد.

صمد جلیلوند  گفت: با اشاره به اینکه در این سفر علی اکبر محرابیان وزیر نیرو به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان فامنین حضور یافت، گفت: مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان از این اعتبارات با پیگیری‌های استاندار همدان برای انتقال پساب به منطقه اقتصادی جهان آباد فامنین اختصاص یافت.

او گفت: ۵۰ میلیارد تومان نیز برای پروژه ساختمان فرمانداری و مجتمع فرهنگی هنری فامنین مصوب شد.

فرماندار فامنین گفت: ۶ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز مدارس تخریبی و نیمه تمام، یک میلیارد تومان برای تامین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مدارس و هنرستان ها، ۱۰ میلیارد تومان به توسعه و تجهیز مدارس، ۲ میلیارد تومان برای مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان از محل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مبلغ ۲ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در نظر گرفته شد.

جلیلوند گفت: اختصاص اعتبار برای تامین گاز و اجرای خط انتقال (۴۰۰ پوند بر اینچ مربع) به منطقه ویژه اقتصادی، اختصاص مبلغ سه میلیارد تومان برای تکمیل سالن باستانی فامنین، تخصیص مبلغ ۱۲ میلیارد تومان برای تکمیل سالن‌های ورزشی سرپوشیده شهرستان، احداث ایستگاه راه آهن فامنین به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان، اختصاص مبلغ ۹۰ میلیارد تومان برای ساخت محور سه راهی اصله–کاج از رهاورد این سفر برای شهرستان فامنین بود.

خط انتقال ۴۰۰ پوند بر اینچ مربع عبارت است از خطوط لوله اصلی گاز با فشار بیشتر از ۲۷ بار (۴۰۰ پوند بر اینچ مربع) که گاز مورد نیاز مصرف کنندگان را از منابع اصلی گاز منتقل می‌کند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار