جهاد امدادرسانی ارتش در ایران

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش گفت: تاکنون ارتش در همه حوزه‌ها اعم از جاده سازی، ساخت بیمارستان، محرومیت زدایی و هرآنچه که به عهده اش گذاشته شده، پای کار بوده است.

سرتیپ دوم امیر غلامعلیان در دیدار با استاندار کرمان به مناسبت هفته دولت گفت: نیرو‌های ارتش در منطقه برابر شرح وظیفه‌ای که عهده دار هستند و در قانون اساسی هم به آن اشاره شده، در همه عرصه‌ها در خدمت اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران هستند و خرسندیم که این امر را به عینه ثابت کرده ایم.

او با اشاره به اینکه تکلیف شده ایم که در همه موارد در کنار استان باشیم، بیان داشت: خداراشکر امروز، آثار قرارگاه جنوب شرق در مسائل مهم سه استان کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان علیرغم همه تنوع مسئولیتی که دارد، هویدا است.

این ارشد نظامی ارتش تصریح کرد: در بحث امنیتی و دفاعی به جرات می‌توان گفت پر تنش‌ترین ماموریت‌های نیروی زمینی به همت قرارگاه جنوب شرق انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه، قرارگاه جنوب شرق چه در حوزه دفاعی و چه در حوزه امنیتی ماموریت انجام می‌دهد، گفت: این ماموریت‌ها در صقل تهدیدات دشمن هستند و مرز‌های ما که در مجاورت کشور افغاستان است، یکی از سخت‌ترین مرزبانی‌ها در حوزه امنیت با ۲۷۳ کیلومتر مسیر حفاظتی و در حوزه دفاعی سخت‌ترین ماموریت ما در حفاظت از سواحل مکران با ۵۰۹ کیلومتر نوار ساحلی است.

امیرغلامعلیان گفت: ارتش با تمام توان در کنار استانداری بوده و هر ماموریتی که نیاز به حضور ما بوده بدون تبلیغ و ادعا انجام شده است؛ چراکه اعتقاد داریم کاری که بخواهد با تبلیغ انجام شود، اجر خودش را از بین می‌برد.

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش افزود: در همه حوزه‌ها اعم از جاده سازی، ساخت بیمارستان، محرومیت زدایی و... هرآنچه که به عهده ما گذاشته شده و از استانداری درخواستی بوده نیز، پای کار بوده ایم و در تلاش بودیم که این محبوبیت کسب شده را حفظ کنیم.

او با اشاره به اینکه ارتش معتقد است، توانش را بایستی در دوران صلح در اختیار مردم قرار دهد، تصریح کرد: اولویت ما در هر دولت بدون هیچ جناح بندی، خدمت به مردم است و پیرو مسیر حضرت امام (ره) هستیم.

امیرغلامعلیان با تاکید به اینکه ارتش پا در رکاب ولایت باید در خدمت مردم باشد، بیان داشت: این سند افتخار ما است و امروز بر خود واجب دانستیم که با مجموعه‌ای از فرماندهان مسئولیت دار در استان به دیدار شما استاندار بیاییم تا اعلام کنیم ارتش در خدمت شما است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.