عمل جراحی وسط اقیانوس!

انجام ۳ عمل جراحی موفق از دستاورد‌های بیمارستان دریایی ارتش است.

«ناو‌های دریایی ارتش پس از ۸ ماه دریانوردی و سفر به دور دنیا، وارد آب‌های ایران شدند.» این خبر از بهترین و غرورآمیزترین اخباری است که طی دیروز و امروز به گوش‌مان رسیده و حیف است از افتخاراتش نگوییم و اعتراف نکنیم که دل مان به این دریانوردان و همه سربازان وطن قرص است و انصافا تا این دلیرمردان را داریم، آب در دل مان تکان نمی‌خورد.

روزی که رهبر معظم انقلاب نسبت به دریانوردی، توسعه و تقویت دیپلماسی دفاعی تاکید کردند، قطعا این روز‌ها را به چشم می‌دیدند و اطمینان داشتند که فرزندان ایران، سدشکن هستند و از پس هرکاری برمی آیند. بله با افتخار می‌گوییم که ناو‌های تماما ایرانی «دنا» و «مکران» تحت عنوان ناوگروه ۸۶ برای نخستین بار در طولانی‌ترین سفر تاریخی خود، دور دنیا را پیمودند تا پیامی مهم را به گوش جهانیان برسانند. «نمایش اقتدار و توان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و ظرفیت‌های بالای علمی و تخصصی جوان ایران»، مهم‌ترین پیامی بود که برای همه جهان محرز شد و با اهتزاز پرچم ایران در اقیانوس‌های دنیا، توانمندی‌های دریایی و نظامی ایران را به رخ کشید. 


 بیشتربخوانید


همچنین جالب است بدانید که برای این سفر ۸ ماهه، تمام امکانات و تجهیزات لازم از جمله استقرار یک واحد کامل بیمارستانی در ناو گروه ۸۶ مهیا شده بود تا اگر مشکلاتی پیش آمد بتوانند اقدامات درمانی لازم را انجام دهند که انجام ۳ عمل جراحی موفق از دستاورد‌های این بیمارستان دریایی است.

منبع: روزنامه جام جم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
افرین بر غیور مردان ایران زمین که با اقتدار دور دنیای ابی را دور زدند ووارد سرزمین ما شدند جای تشکر وقدر دانی را دارد چه خوب است مسئولین قدر دان زحمات این دلیر مردان باشند وبا هدایای در خور شان از انها قدر دانی کنند
آخرین اخبار