حماس ترور مردم و فرماندهان فلسطینی را بی پاسخ نخواهد گذاشت

سخنگوی جنبش حماس گفت: دشمن از ترور مردم ما دست برنداشته و به طور مستمر رهبران مقاومت را ترور می‌کند.

حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس در مصاحبه با المسیره گفت: تهدید صهیونیست‌ها به ترور فرمانده العاروری بیانگر یک بحران عمیق در نتیجه عملیات کماندویی در کرانه باختری اشغالی از جمله آنچه توسط گردان‌های القسام انجام شد، است.

او در ادامه اعلام کرد: دشمن از ترور مردم ما دست برنداشته و به طور مستمر رهبران مقاومت را ترور می‌کند.حماس بر قدرت، حضور و نفوذ خود در عمق اراضی اشغالی افزوده است و ما هر چه باشد عقب نخواهیم نشست، زیرا آنچه انجام می‌دهیم یک حق مشروع برای دفاع از مردم و سرزمینمان است.

سخنگوی حماس تایید کرد: این جنبش به تهدیدات نتانیاهو توجه نکرده‌، برعکس، سطح چالش را در مقابله با دشمن افزایش خواهد داد.

او هشدار داد: دشمن باید از مقاومتی که در بیش از یک عرصه و در بیش از یک جبهه حضور دارد انتظار پاسخ بی سابقه‌ای داشته باشد و ترورهایش بی جواب نخواهد ماند.

قاسم در پایان تاکید کرد مقاومت مردم فلسطین تا زمان بازپس گیری سرزمین خود، بیرون راندن دشمن و آزادسازی بیت المقدس، الاقصی و سرزمین‌های فلسطینی ادامه خواهد داشت.

پیش از این نیز حازم قاسم در واکنش به عملیات مقاومت در تیراندازی به سوی اتوبوس حامل شهرک نشینان صهیونیست در الخلیل اعلام کرد این انقلاب و قیام گسترده ملت و مقاومت فلسطین تا آزاد سازی سرزمین‌های اشغالی فلسطین و اخراج شهرک نشینان صهیونیست از اراضی فلسطین، هرگز متوقف نمی‌شود و این قیام همواره تا احقاق حقوق کامل ملت فلسطین و نابودی اشغالگران ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار