ایجاد نمایندگی اداره استاندارد بروجن در دولت سیزدهم

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات این نهاد در دولت سیزدهم یادآور شد: ایجاد نمایندگی اداره استاندارد بروجن در این دولت عملیاتی شد.

مهدی پژوهش به مناسبت هفته دولت در خصوص فعالیت‌های این اداره کل اظهار داشت: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای یک شرکت کامپوزیت پس از یک وقفه ۱۰ ساله به منظور تولید مخازن CNG از مهمترین اقدامات این اداره کل در دولت سیزدهم است.

به گفته وی، این شرکت با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیون دلار و ایجاد اشتغال ۴۵۰ نفر در استان چهارمحال و بختیاری فعال است.

وی تاسیس نمایندگی استاندارد شهرستان بروجن را از دیگر اقدامات این اداره کل عنوان کرد و افزود:با راه‌اندازی این نمایندگی زمینه اشتغال در این شهرستان از طریق ایجاد آزمایشگاه‌های همکار، شرکت‌های بازرسی و مراکز بازرسی مخازن CNG فراهم می‌شود و در مدت یک‌سال آمار اشتغال این شهرستان افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل استاندارد چهار محال و بختیاری گفت: از ابتدای دولت سیزدهم این اداره کل توانست با پیگیری‌ها و رایزنی‌های متعدد بودجه تملک دارایی را ۳۵۶ درصد و بودجه جاری خود را به میزان ۳۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دهد.

پژوهش ادامه داد: از ابتدای کار دولت سیزدهم کارشناسان و بازرسان این اداره کل در قالب اجرای طرح عیدانه نزدیک به ۳۰۰ مورد بازرسی از رستوران‌ها، مراکز اقامتی، خدمات میدان‌ها، پایانه‌های مسافربری و فرودگاه را با هدف ارائه خدمات با کیفیت به مردم انجام داده‌اند.

وی هدف از اجرای طرح عیدانه را ارائه خدمات مطلوب وکیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، نظارت دقیق و مستمر بر کالا‌ها، خدمات، هتل‌ها، مراکز تفریحی و خدماتی عنوان کرد.

پژوهش با اشاره به طراحی و ساخت نرم‌افزار تخصصی پایش و رصد بازار، استفاده از تولیدات شرکت‌های دانش بنیان به منظور تجهیز آزمایشگاه‌های اداره کل در راستای نظارت بر اجرای استاندارد‌ها با توجه به بند ۲ ماده ۳۴ ضوابط اجرایی قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور را از دیگر اقدامات این اداره کل در دولت سیزدهم برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار