ثبت نام دانش‌آموزان اصفهانی در سامانه سفیر مهر از ۲ روز آینده

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اصفهان گفت: از دو روز آینده (ششم شهریورماه)، تمام دانش‌آموزان می‌توانند درسامانه سفیر مهر ثبت‌نام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اصفهان در جلسه مشترک کارگروه ماده ۱۸ شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی با بیان اینکه امسال موضوع سامانه سرویس مدارس با عنوان سفیر مهر در دستور کار قرار گرفت، گفت: از دو روز آینده (ششم شهریورماه)، تمام دانش‌آموزان می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند.

محمد پرورش افزود:  سال گذشته با توجه به شرایط کرونا و تعطیلی مکرر مدارس، شرکت‌های حمل‌ونقلی غیرفعال شده بودند و بسیاری از این شرکت‌ها نیروی انسانی و دفتر کاری مناسب نداشت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اصفهان تاکید کرد: بومی‌سازی فرایندها، بارگذاری اطلاعات مدارس، شرکت‌ها و دسترسی‌ها به اداره کل آموزش و پرورش و نواحی ارائه شد و از امروز دسترسی‌ها به شرکت‌های حمل‌ونقل ارائه می‌شود؛ همچنین از دو روز آینده (ششم شهریورماه)، تمام دانش‌آموزان می‌توانند در این سامانه به نشانی http://ssm.esftaxirani.ir/ ثبت‌نام کنند.

او ادامه داد: تلاش کردیم از ابتدای تیرماه تکمیل سامانه سفیر مهر را انجام دهیم که با توجه به فرایند اداری آن این زمان طولانی شد؛ البته قرار است با همدلی و تلاش شما تمام اطلاعات را در آن ثبت کنیم.

پرورش تاکید کرد: اگر پیش پرداختی توسط شرکت‌ها دریافت شده است، توسط خانواده مشخص می‌شود و سپس توسط شرکت تأیید یا رد می‌شود و امیدواریم با همکاری یکدیگر این موضوع را پیش ببریم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار