روزانه ۱۷۰۰ تصادف در شهر تهران روی می‌دهد

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: در تصادفات خسارتی تا ۳۰ میلیون به بیمه مراجعه کنید.

سرهنگ احسان مومنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان بیان داشت: پارامتر‌های مختلفی بر ترافیک شهر تهران اثرگذار است. طول معابر شهر تهران ۹۳۵۵ کیلومتر است و مساحت تهران ۷۵۱ کیلومتر می‌باشد. 

وی ادامه داد: جمعیت ثابت و شناور تهران ۱۳ میلیون نفر و سفر‌های روزانه حدود ۲۰ میلیون می‌باشد می‌باشد و روزانه ۱۷۰۰ خبر تصادف در شهر تهران داریم که به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام می‌شود و همکاران بنده بلافاصله در محل تصادف حضور پیدا می‌کنند. 

سرهنگ مومنی افزود: حال حساب کنید این ۱۷۰۰ فقره تصادف چه تاثیری در ترافیک شهر تهران می‌گذارد و بار‌ها اعلام کرده ایم که اگر تصادف خسارتی روی می‌دهد و مبلغ آن زیر ۳۰ میلیون تومان است رانندگان می‌توانند بدون دریافت کروکی به شرکت‌های بیمه مراجعه نمایند که خیلی از رانندگان رعایت می‌کنند، ولی رانندگانی نیز هستند که رعایت نکرده و چند دقیقه‌ای برای بازدید وقت می‌گذارند و منتظر حضور پلیس می‌شوند همین چند دقیقه می‌تواند بر ترافیک شهر بیافزاید و ببینید چه ترافیکی ایجاد می‌نماید. 

وی اذعان داشت: ۴ میلیون موتورسیکلت در شهر تهران وجود دارد و با محاسبه خودرو‌ها در شهر تهران حدود ۹ میلیون وسیله نقلیه در شهر تهران تردد می‌کنند. 

سرهنگ مومنی گفت: در شهر تهران حدود ۸۰۳ تقاطع هوشمند وجود دارد و ۱۹۰ تقاطع غیر همسطح و ۵۷۰۰ تقاطع در شهر تهران وجود دارد. 

وی بیان داشت: طول معابر بزرگراهی شهر تهران حدود ۷۰۰ کیلومتر می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار