یادواره ۵۲ شهید منطقه اشکور مرکزی شهرستان رودسر

یادواره ۵۲ شهید اشکور مرکزی دهستان شوئیل با حضور اهالی منطقه و خانواده‌های شهدا در مسجد جامع روستا‌های ایر محله و ایزدین رحیم آباد برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه مظهر قدرت ایران اسلامی هستند ، گفت: شهدای ما با جانفشانی برای همیشه کشور را بیمه کردند و امروز برای آزادی خواهان جهان الگویی تمام عیار محسوب می‌شوند.

سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه تحولات منطقه بدون اراده ایران اسلامی ممکن نیست، افزود: دشمنان به این نکته اعتراف کرده اند و آمریکایی‌ها هم بار‌ها گفته اند بدون نظر ایران هیچ اقدامی در منطقه ممکن نیست.

وی با اشاره به حجم بی سابقه بمباران روانی دشمن و تبلیغات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران ، گفت: دشمنان در پی ناامیدی و ایجاد یاس بین مردم به ویژه جوانان ما هستند و هدف فعلی آن‌ها تشویق مردم به شرکت نکردن در انتخابات است ، اما به فرموده مقام معظم رهبری، قله پیروزی کشور و ملت بزرگ ایران نزدیک است، بنابراین باید با توکل به خدا و پشتکار شبانه روزی و بی توجهی به دشمنان، با قوت به پیش برویم.

فرمانده سپاه قدس گیلان دشمن شناسی، بصیرت، تبعیت از ولات فقیه و وحدت در جامعه را از مهم‌ترین خواسته‌های شهدا برشمرد و افزود: امروز باید بیش از هر زمان دیگر به خواسته شهدا توجه کنیم تا راه پیروزی و رسیدن به قله‌ها هموار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.