اجرای پویش نذر خون با مشارکت ۲۲۳ نفر در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ماه محرم و آغاز پویش نذر خون ۲۲۳ نفر از اعضا و داوطلبان هلال احمر استان موفق به اهدا خون شدند.

 سیدمحمدمهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: همزمان با ماه محرم و در قالب پویش نذر خون ۲۲۳ نفر از اعضا و داوطلبان هلال احمر استان موفق به اهدا خون شدند.

وی افزود: پویش نذر خون در تداوم طرح حمایت ماندگار و همچنین فراگیر کردن فرهنگ اهدای خون به بیماران نیازمند، با مشارکت اعضا و داوطلبان در ۱۸ شعبه هلال احمر استان انجام شد.

سجادی بیان داشت: در راستای کمک به خانواده‌های کم برخوردار و استفاده از توان خیرین داوطلب با مشارکت اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۱ میلیارد و ۲۴۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال تهیه و در مناطق کم برخودار توزیع شد. 

وی تهیه و توزیع ۳۰۰ پرس غذا و ۸۰ کیلو گرم گوشت گرم را از دیگر اقدامات خیرخواهانه خانه‌های هلال روستایی و شهری هلال احمر استان عنوان کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد، داوطلبان جمعیت هلال احمر بعنوان بزرگترین نهاد مردمی، برای زندگی عاری از درد و رنج‌های تحمیلی تلاش می‌کند و می‌خواهد جوامع بشری به فطرت خود بازگردند و انسانیت را در ضمیر خود نهادینه کنند.

برچسب ها: اهداخون ، طرح نذر خون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار