تبدیل پول نفت به سرمایه‎ های مولد

خطیب نماز جمعه اراک گفت: پول‌هایی که قرار است از فروش نفت به ایران برگردد تبدیل به سرمایه‌های مولد شود، تولید ناخالص ملی باید به هشت درصد برسد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اراک گفت: در میدان امتحان الهی ارزش و شخصیت و هویت انسان‌ها روشن می‌شود و در این میدان شخصیت ملکوتی انسان‌ها از شخصیت انسان‌های جاه طلب جدا می‌شود و ملاک واقعی پیروزی در این میدان‌های الهی است. 
خطیب نماز جمعه اراک شرط اساسی حل مشکلات را تقوا برشمرد و گفت: به دولت سفارش می‌شود حریم تقوا را حفظ کرده و از آن پاسداری کنند و بدانند معامله با خدا نشانه پیروزی است و همه باید مرز‌های تقوا را کامل رعایت کنند. 
امام جمعه اراک عنوان کرد: روز گذشته هفتم ماه سفر شهادت امام حسن مجتبی(ع) و به نقل قول بعضی شهادت امام هفتم نیز بوده است که یاد این ائمه را گرامی می‌داریم.
او با اشاره به هفته دولت و ضمن گرامیداشت یاد شهدای دولت خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت به صورت جهادی و بسیجی در  همه عرصه‌های سیاسی و غیرسیاسی افتخار آفرین باشد و اقتدار ملی و اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: جوانان شجاع و با غیرت که درس فداکاری از مکتب امام حسین(ع) آموخته‌اند در همه عرصه‌ها آماده شجاعت و فداکاری هستند. 
امام جمعه اراک عنوان کرد: پول‌هایی که قرار است از فروش نفت به ایران برگردد تبدیل به سرمایه‌های مولد شود، تولید ناخالص ملی با همت مسئولان باید به صورت ثابت و پایدار به هشت درصد برسد. 
خطیب جمعه اراک تاکید کرد: دولت تولید ناخالص ملی را به ۱۲۰۰ میلیارد دلار در ظرف هشت سال افزایش داده که بسیار با ارزش است و امیدواریم تولید ناخالص ملی در هشت سال آینده دو برابر شود. 
او گفت: در این راستا آرامش و امنیت و اعتماد عمومی باید به طور کامل حفظ و تقویت شود و هیچ تخلفی نباید صورت گیرد؛ همه باید با یکدیگر  همکاری کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: امیدواریم با نیت پاک مسئولین و بسیج همه ظرفیت‌ها برای حضور وسیع مردم در انتخابات برگزار شود و دولت و ملت با نشاط مضاعف در راه آرمان‌ها و حل مشکلات موفق عمل کنند. 
او در خصوص اربعین عنوان کرد: زائرین اربعین از مرز‌های استان مرکزی عبور می‌کنند که مردم و موکب‌های استان  آمادگی کامل در این خصوص را داشته باشند.
وی در پایان به روز پزشک و شهادت نیرو‌های فراجا اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.