یازدهمین جشنواره جایزه داستان کوتاه ادب در زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: یازدهمین جشنواره جایزه داستان کوتاه ادب در ۲ گروه سنی زیر ۱۷ سال و بالای ۱۷ سال برگزار می‌شود.

ابراهیم رستمخانی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: یازدهمین جشنواره جایزه داستان کوتاه ادب برای یازدهمین سال متوالی به همت بسیج هنرمندان استان زنجان در موضوعات جهاد تببین، زیست عفیفانه، امید، ایمان و آینده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع ویژه جشنواره هم شهدای هنرمند استان زنجان است، اضافه کرد: داستان‌های ارسالی به این جشنواره باید در قالب " ورد " ارسال شود و میزان کلمات بیشتر از پنج هزار نباشد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه یکی از قوانین جشنواره هم این است که داستان نباید قبلا در هیچ جشنواره‌ای شرکت

کرده یا به چاپ رسیده باشد، افزود: البته یکی از مزایای جشنواره این است که شرکت کنندگان محدودیتی در ارسال آثار ندارند.

رستمخانی با اشاره به اینکه مهلت شرکت در جشنواره تا ۳۱ شهریور ماه اعلام شده است، گفت: حق چاپ و نشر آثار برگزیده برای سازمان بسیج هنرمندان محفوظ است.

وی همچنین از انتشار فراخوان چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) خبر داد و افزود: بخش‌های جشنواره شامل نمایش صحنه‌ای، نمایش خیابانی و نمایشنامه نویسی است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: انقلابی بودن و مدیریت جهادی، فرهنگ و تفکر بسیجی، جوانان و زنان در انقلاب اسلامی، رسانه‌ها و فضای مجازی (تهدید‌ها و فرصت‌ها)، جنگ نرم و نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف، تهدید‌ها و اقدامات دشمنان داخلی و خارجی به ویژه استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیسم، مقاومت جهانی در برابر استکبار، به ویژه در فلسطین، یمن، سوریه، عراق، نیجریه، بوسنی از محور‌های این جشنواره است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.