امام جمعه شاهرود:

خدمتگزاری و افزایش امید موجب ماندگاری مردم در صحنه است

حجت الاسلام عباس امینی گفت: خدمت به هنگام و افزایش امید در جامعه مردم را در بزنگاه‌ها در صحنه نگه می‌دارد.

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در نخستین روز هفته گرامی‌داشت دولت  در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به روایتی از امام حسن‌(ع) اشاره کرد و گفت: باید به گونه‌ای با مردم رفتار کرد که دوست دارید با شما برخورد شود.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی مایوس نمودن مردم را راهبرد اصلی خود قرار داده‌اند، ابراز کرد: مسئولان امروز باید با ظرافت و دقت بیش از پیش امید واقعی را در جامعه گسترش و ترویج دهند.

حجت الاسلام امینی با اشاره به اینکه منشاء امید واقعی در جامعه فراوان است که بخش زیادی از مردم نسبت به آن بی‌اطلاع هستند، اظهار کرد: گلایه‌مندی مردم نیز کم نیست که باید مسئولان امر با شجاعت و برهان قوی موانع بر سر راه موفقیت‌ها را به مردم صادقانه بازگوکنند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه بیشتر مردم اهل انصاف، فهم، کمک، معنویت و دعا هستند، افزود: شهرستان شاهرود از بازگونکردن به موقع موانع توسعه از سوی مسئولان با اهداف گوناگون بسیار آسیب دیده است.

حجت الاسلام امینی خدمات بهنگام و بدون ایجاد مانع را نیاز امروز مردم خواند و تصریح کرد: شیرینی خدمات آسان و در دسترس برای مردم امیدآفرین است و پشتوانه نظام اسلامی و همچنین تضمین حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.