هفت میلیارد ریال وجوه اضافه دریافتی مدارس در خراسان رضوی به والدین بازگردانده شد

مدیر کل آموزش و پرروش خراسان رضوی گفت: هفت میلیارد ریال وجوه اضافه دریافتی مدارس استان در زمان ثبت نام به والدین بازگردانده شد.

امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرروش خراسان رضوی با اشاره به تغییرات گسترده مدیران مدارس و مدیران مناطق آموزش و پرورش براساس نظام جامع ارزیابی، گفت: در این قالب نظارت بر روند ثبت نام در مدارس تقویت شده و بدون اغماض از تخلفات نظارت و رسیدگی به شکایات در خراسان رضوی انجام می‌شود.

او افزود: در این راستا تاکنون ۱۱۹ مدیر در مدارس دولتی به علت تخلف دریافت شهریه از والدین عزل یا جابه‌جا شده‌اند که در همین رابطه هفت میلیارد ریال وجه دریافتی به والدین بازگردانده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: در ایام ثبت نام تابستان امسال تعداد سه هزار بازدید نظارتی از مدارس انجام شده است.

شوشتری بیان کرد: ۲۳۲ مدرسه و حدود هزار و ۱۰۰ کلاس درس، ۱۰۰ کلاس درس تربیت بدنی و ۲۱۰ اتاق بهداشت در هفته دولت راه‌اندازی خواهد شد.

او تصریح کرد: علاوه بر این هشت سالن ورزشی و چهار استخر در قالب همین طرحها افتتاح می‌شود؛ همچنین در این ایام سعی داریم دیدارهای مردمی منظم و ارتباطات تلفنی را با کمک روابط عمومی گسترش بدهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار