ضرورت مشارکت حداکثری همراه با شور و نشاط مردم در انتخابات

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد انتخابات استان با برنامه‌ریزی نسبت به برگزاری جلسات با گروه‌ها و قشر‌های مختلف مردم در استان با رویکرد افزایش مشارکت عمومی اقدام کند.

محسن حسین‌میرزایی در حاشیه دهمین جلسه ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: فرآیند‌های انتخابات برابر قانون در استان در حال اجراست.

وی افزود: پیش‌ثبت‌نام از متقاضیان داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام شد و روند قانونی در مورد آن‌ها از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط در حال انجام است.

حسین‌میرزایی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری همراه با شور و نشاط مردم در انتخابات اضافه کرد: در این نشست به موضوع مهم مشارکت حداکثری تاکید و مقرر شد کمیته سیاسی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با برنامه‌ریزی عملیاتی نسبت به برگزاری جلسات مختلف و متعدد با گروه‌ها و قشر‌های مختلف مردم، به‌طور مستمر در سطح استان با رویکرد افزایش مشارکت عمومی اقدام کند.


بیشتر بخوانید


رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری آموزش عوامل برگزار کننده انتخابات را مهم دانست و یادآور شد: این موضوع به‌طور جدی در دستور کار کمیته آموزش ستاد انتخابات استان قرار دارد.

وی اظهار کرد: در این راستا تاکنون دوره‌های آموزشی خوبی برگزار و برنامه‌های متعددی هم برای اجرا در نظر گرفته شده است.

حسین‌میرزایی گفت: تمامی تلاش ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری و مجموعه استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها بر این است که با نصب‌العین قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی ایران و در شأن مردم استان برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار