هفته دولت فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردهای نظام است

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی برای مردم توسط مدیران استانی است.

محسن حسین میرزایی در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و شهدای ۱۷ شهریور با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ و ۱۷ شهریور، در راستای بسط، توسعه و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در استان بسیار تاثیر گذار است، گفت: برنامه‌های خاصی به مناسبت گرامیداشت سالروز شهدای ۸ شهریورماه و ۱۷ شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: آیین غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مردم ساعت ۱۶ دوم شهریورماه ۱۴۰۲ به صورت همزمان در سراسر استان برگزار می‌شود که انتظار می‌رود اطلاع رسانی گسترده‌ای از طریق صداوسیمای مرکز استان و رسانه‌ها انجام شود.

حسین میرزایی اضافه کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است که مدیران استانی دستاورد‌های نظام اسلامی را برای مردم تبیین کنند که این امر باعث امیدآفرینی و افزایش نشاط شود.


بیشتر بخوانید 


معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی (ع) ادامه داد: تاکنون ۱۰ جلسه هم اندیشی برای اجرای مراسمات این ایام برگزار شده است.

وی اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای حضور زائرین در عتبات عالیات اندیشیده شده است.

حسین میرزایی گفت: در ایام پیش ثبت نام انتخابات همراهی و اطلاع رسانی صداوسیما، اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالین شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نسبت به ادوار گذشته بی نظیر بود و رکورد دست نیافتنی برای استان ثبت شد.

وی ادامه داد: ۶۸۲ نفر از اقشار مختلف در انتخابات ثبت نام کردند که امیدواریم این امر موجب افزایش رقابت و مشارکت در انتخابات شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.