کاظمی قمی:

آمریکا تقویت داعش را جایگزین لشکر کشی در منطقه کرده است

سفیر ایران در افغانستان گفت رویکرد جمهوری اسلامی در ارتباط با افغانستان کمک به جلوگیری از وقوع جنگ داخلی یا درگیری با کشورهای همسایه است.

حسن کاظمی قمی در آیین یادواره شهیدان کارمند قم با بیان اینکه مراقبت می کنیم تا بار دیگر آمریکایی‌ها فضایی مانند گذشته را در افغانستان ایجاد نکنند، اظهار داشت: رویکرد جمهور اسلامی در ارتباط با افغانستان کمک به جلوگیری از وقوع جنگ داخلی ببرد یا درگیری با کشورهای همسایه است.

وی با بیان این که آمریکایی‌ها پس از ۲۰ سال نیروهایشان را طراحی شده از افغانستان خارج کردند یادآور شد: صحنه خیلی پیچیده‌ای است اما واقعیت این است که آمریکایی‌ها نمی‌خواستند از افغانستان بیرون بروند اما مجبور به این کار شدند و این یک شکست بزرگ برای آنان محسوب می شود.

در آستانه هفته دولت دومین یادواره شهیدان کارمند قم با حضور تنی چند از مسئولان و خانواده معظم شهدا برگزار شد و خانواده ۲ کارمند شهید همچنین روح‌الله کاظمی کوهنورد بسیجی و فاتح قله اورست مورد تجلیل قرار گرفتند.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت شهادت شهید محمدعلی رجایی رئیس جمهوری و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد باهنر نخست‌وزیری در هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ بر اثر انفجار تروریستی به عنوان هفته دولت نامگذاری شده‌است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
نه زمین های کشاورزی زابل رو میتونید پس بگیرید و نه از هیرمند ( هلمند ) میتونید آب بگیرید?
آخرین اخبار