نماینده مشهد:

سهم خراسان رضوی از مالیات منطقی نیست

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم خراسان رضوی از کل مالیاتی که استان‌ها باید بپردازند منطقی نیست و انتظار این است که این سهم اصلاح شود.

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شاخص‌های عدالت، گرفتن مالیات است وا باید در دریافت مالیات به سمت عدالت حرکت کرد.

او با اشاره به آسیب جدی واحد‌های صنفی ناشی از دوران شیوع کرونا افزود: واحد‌های صنفی خراسان رضوی در ایام شروع کرونا همکاری بسیار خوبی در اجرای محدودیت‌ها و تعطیلی‌های اجباری داشتند و از این بابت عقب افتادگی سنگینی را متحمل شدند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از رئیس سازمان امور مالیاتی خواست جبران عقب ماندگی اصناف از آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا در لایحه بودجه سال آینده لحاظ شود.

پژمانفر با اشاره به این که یکی از ویژگی‌های دولت سیزدهم پاسخگویی مسئولان در برابر مردم است، بیان کرد: یکی از بزرگترین ظرفیت‌ها و سرمایه نظام، آحاد مردم هستند که در همه مراحل حضور در صحنه داشته و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اند و یکی از این اقشار اصناف هستند که همواره سنگ زیرین آسیاب به شمار می‌رفته اند و در همه بحران‌های اجتماعی مانع از پیشروی مشکلات شده اند.

برچسب ها: مالیات ، گرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار