باند سارقان مسلح در کمتر از ۴۸ ساعت در شاهرود دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سه سارق مسلح در کمتر از ۴۸ ساعت در شاهرود و یکی از شهر‌های استان گلستان خبر داد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی فرمانده انتظامی استان سمنان به سرقت مسلحانه از یک منزل و کافی‌شاپ طی یک روز در شاهرود اشاره کرد و افزود: شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی به حضور میدانی ماموران انتظامی و پلیس آگاهی در صحنه جرم و همچنین انجام بررسی‌های تخصصی در این زمینه اشاره کرد و گفت: سرانجام هویت سه سارق مسلح که به وسیله یک قبضه سلاح وینچستر با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت وسایل کافی‌شاپ و در ادامه سرقت منزل کرده بودند، برای پلیس فاش شد.

سردار موقوفه‌ئی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و انجام کار شبانه‌روزی و اشرافیت اطلاعاتی کارآگاهان شهرستان شاهرود، محل اختفای ۲ سارق در یکی از شهرستان‌های استان گلستان و دیگری در شاهرود شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس هر سه سارق را طی ۲ عملیات هوشمندانه و غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی شاهرود منتقل کرد، ادامه داد: سارقان در بازجویی فنی پلیس به ۲ فقره سرقت مسلحانه و خشن اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان لوازم سرقتی از کافی‌شاپ به همراه یک قبضه سلاح وینچستر کشف و ضبط شد.

به گفته وی، ۲ نفر از متهمانی که دستگیر شدند جزء اراذل و اوباش سطح یک استان‌های دیگر بودند که با تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار موقوفه‌ئی تاکید کرد: افرادی که به روی امنیت و آرامش مردم اسلحه بکشند، بدانند، اولین اشتباه آنها، آخرین اشتباهشان خواهد بود و اگر خوش شانس باشند، کنار اسلحه‌شان نمی‌افتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.