واگذاری نظافت پر ازدحام‌ترین معابر شهر کربلا به شهرداری اصفهان

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: نظافت حساس‌ترین و پرازدحام‌ترین معابر شهر کربلا به شهرداری اصفهان واگذار شد.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: نظافت حساس‌ترین و پرازدحام‌ترین معابر و محور‌های مواصلاتی به حرمین مطهر شهر کربلا به شهرداری اصفهان واگذار شد.

سیدمهدی عسگری در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد اربعین شهرداری اصفهان در کربلای معلی گفت: نظافت شهری و رفت و روب حساس‌ترین، مهمترین و پرازدحام‌ترین مسیر مواصلاتی زائران حسینی به حرم حضرت عباس (ع) و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به خادمان شهرداری اصفهان واگذار شد.

او  با ضروری دانستن نظارت مسئولان امور شهری بر عملکرد روزانه کارگران در این مسیر گفت: طبق قرار اعلام شده نظافت سه معبر اصلی شامل میدان تربیت به سمت شارع الحسین (مسیر ورودی زائران حسینی به سمت حرم امام حسین (ع) از ۹ استان کشور عراق، حدفاصل خیابان حبیب بن مظاهر و سیده رقیه، میدان تربیت به سمت شارع العباس و پایانه جوده (مسیر ورود زائران به سمت حرم عباس از ۹ استان عراق) به عهده نیرو‌های خدماتی شهرداری اصفهان گذاشته شده است.

عسگری خاطرنشان کرد: اعزام نیروی متخصصی برای آموزش مواکب عراقی مستقر در این مسیر‌های مواصلاتی در زمینه نظافت و تفکیک پسماند نیز از دیگر اقداماتی است که باید توسط شهرداری اصفهان انجام گیرد.

او با اشاره به اینکه اصفهان در جهان و ایران از نظر نظافت زبانزد است، افزود: علاوه بر خدمت رسانی، بر ارتقای فرهنگ شهروندی و ضرورت حفظ پاکی و نظافت معابر و شست و شو برنامه ریزی کرده‌ایم.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان در تاکید کرد: موکب‌های اصفهانی مستقر در کربلا، شهرداری اصفهان را به عنوان پشت و پناه خود در زمینه نظافت، حمل زباله، جابجایی وسایل و تجهیزات و تأمین ایمنی بدانند چراکه ستاد اربعین شهرداری اصفهان در این زمینه تمام قد ایستاده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
با سلام
اصفهان از تمیزترین جاهای ایرانه
خوش به سعادتشون
ببینید چه خوبی کردن که چنین لطفی شامل حالشون شده
کاش نیت کنن به نیت جامانده ها و من بیچاره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
دقیقآ چرا شهرداری اصفهان فکری به حال زباله ها نمیکنه چرا ازسطلهای زباله های بزرگ برای هرمحله استفاده نمیکنه الان توهمه محله های وخیابونای اصفهان زباله ها کنارکوچه هاو توی جوبها روی هم ریخته شده و چهره شهرو زشت کرده چرا شهرداری هیچ اقدامی نمیکنه درخواست سطل زباله کردیم هیچ جوابی ندادن
شهرداری اصفهان بهتره اول یه فکری برای شهره خودش بکنه !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
شهرداری اصفهان بهتره به کوچه های اصفهان که رسیدگی نمیکنن برسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
شهرداری اصفهان یک فکری برای سطل آشغال خیابان‌های اصفهان انجام بده که هر گوشه شهر زباله روی زمین دپو نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
شهرداری اصفهان بهتره اول یه فکری برای شهره خودش بکنه !!!!!