کشف ۹۲۰ کیلو تریاک در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند قاچاق مسلح با کشف ۹۲۰ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

 سردار دوستعلی جلیلیان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ۲۴ ساعت گذشته با انجام اقدامات پلیسی به سرنخ‌هایی از حمل محموله‌های سنگین مواد مخدر توسط اعضای دو باند مسلح و سازمان یافته که قصد انتقال از شهرستان‌های جنوبی و شمالی استان به مرکز کشور را داشتند، به دست آوردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باندهای مسلح را که با چهار دستگاه خودروی سواری در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در مرکز استان و محورهای فرعی شهرستان‌های نیک شهر، سراوان، زابل و سیب و سوران بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

جلیلیان تصریح کرد: در چند عملیات جداگانه مأموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات‌ها، با اقدام ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان‌های نیک شهر، سراوان، زابل و سیب و سوران با درگیری‌های مسلحانه، چهار سوداگر مرگ از اعضای دو باند دستگیر و چهار دستگاه خودروی سواری پژو و تویوتا نیز توقیف شد.

وی از کشف ۹۲۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروهای توقیفی خبر داد.

برچسب ها: فراجا ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار